torsdag

Jepp nu har även torsdagen gått.. bara fredag kvar sedan:
PÅSKLOV!

Få se, vad har hänt idag?.
Först så var vi på utvecklingsamtal, det gick ganska bra.. tills jag fick höra att jag måste göra om en prov, alltså ännu en sak som jag måste göra under lovet,.. och jag som skulle ta det lugnt!!

Sedan var jag har tandläkaren.. det var INTE roligt! hatar att gå dit, men jag gör ju det iallafall!
har varit bedövad i typ halva ansiktet från 13.15..
Jaja, bara fredag kvar.. sen ska jag gå och klippa mig, äta lunch med min kusin och sen ska hon hjälpa mig med att färga det.. kan ju bli spännande! :D


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Ska bli kul att se hur du färgar håret :D

2009-04-02 @ 22:33:19
URL: http://yowhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0