Helgen!

Det var mycket man gjorde den här helgen.. hm... så brukar det inte vara X)
I fredags, kom Louise och hennes mamma för att fira min syster som fyllde år förra veckan. Men så klart var syrran inte hemma. men vi firade henne iallafall, med god mat =) Det var jätte trevligt!

Igår var jag på 18-års fest hos en klasskamrat! Det var jätte god mat, och vi spelade även kort. Det var väldigt roligt!

Idag var jag på släktkalas hos min kusin, som också fyllde år förra veckan.. Ja, det var väl också trevligt. Gjorde inte så jätte mycket.. lekte lite med farmors hund.. inte så mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som om du oxå hade en trevlig helg :)

2009-08-31 @ 21:22:42
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0