tisdag

Då var tisdagen snart slut.. snart fredag.. hehe.. längtar...
Satt och försökte skriva på min spanskuppgift, man skulle välja en nyhet och sammanfatta den på spanska.. egentligen inte så jätte svårt, men när man ska skriva den i imperfekt eller preteritum, så blir det hela MYCKET svårare!
så jag tog en paus och började blogga lite istället.. hehe..
Vi hade nationellt prov i engelska idag.. muntligt.. ja, jag är inte säker på hur det gick. men det måste ju vara ett G iallafall.. annars vet jag inte vad jag gör!!!
sen har jag lämnat in min idéhistorieinlämning.. det blev inte pluggning till 1, men nästan.. hehe..
Jag blev ganska nöjd, men om jag hade haft mer tid så hade det självklart kunnat bli ännu bättre. men så är det väl med allt!!!

hmm, tänkte byta bild på startsidan,
vad tycker ni? Ska jag ha denna?
???

Kommentarer
Postat av: Louise

Den e oxå söt ^^



Du skrev hehe mycket = gulligt

2009-03-17 @ 21:49:45
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har sagt till min dator: Bäst att du funkar för annars vet man inte var farbror amanda gör. Den bara pep åt mig, sånt sätt!!



Ja, ibland (tyvärr mycket sällan) har man tur. O Pengar e precis vad jag behöver ^^

2009-03-18 @ 17:41:44
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0