Helgen!

Vilken härlig helg!
I fredags skulle min mammas kusin komma hit och hälsa på. Med henne, hade hon Camilla! (Vilket jag och Sara egentligen visste om. Mamma råkade försäga sig =D)
Jippi!!!!

Så i lördags hade vi en riktig shoppingdag! Först uppe i stan, sedan bar det av till nya Ikea! Sedan hem för att äta tacos och se på film!!



Idag skulle de åka hem :(
Men senare gick jag, mamma och mammas väninna på bio och såg "Luftslottet som sprängdes". Du har rätt Louise, det blir mycket bio nu. MEN det är inte vårt fel! X)

Det har verkligen varit en härlig helg!

Ni får komma ner snart igen!!! <3




Kommentarer
Postat av: Louise

Så rolig helg du fick :) Gla för din skull!



Var filmen bra? Jag o John ska nog se den i veckan. Frågan e bara när vi ska hinna xD

O sen ska ju du o ja gå på bio! Bio=skoj :P



Längtar tills på fredag, för då kommer ja ti dej!!

2009-11-30 @ 13:22:25
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Camilla

älskar er <3

2009-12-12 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0