Höstlovet

Nu var det jätte längesen jag bloggade, så nu är det på tiden att jag gör det igen :)
Jag tänkte berätta lite om vad som hände under höstlovet.
De första dagarna tog vi det bara lugnt. Lite plugg och film.

Den 28 oktober åkte vi upp till mormor och morfar. På kvällen gick jag och Camilla på bio och såg "This it is". Det var väldigt mysigt! Tack så mycket Millis, att du följde med mig <3<3<3



29 oktober: Min 18-årsdag. En speciell dag för många, men inte för mig. Det är som vilken födelsedag som helst.
Men det var en mysig dag med väldigt fina personer, och personer som jag älskar (alla personer som jag älskar var inte där, men många). Vi åt tacos och kladdkaka.



30 oktober: Halloweenfest (även släktkalas)
Vi pyntade mormor och morfars källare (som vi brukar) med halloween pynt. Sedan blev det baguetter och kakor. Vi "barn" såg även på "Pettson & Findus" (julkalendern), vilket vissa vuxna inte fattade varför XD
En sak som var jätte roligt var att t.o.m morfar klädde ut sig lite XD



31 oktober: blev det lite skräckfilmmys, hemma hos Camilla med "A nightmare on Elm Street" (+ filmmobb XD), varmchoklad (+ utspottad choklad, remember?), brända smörpopcorn (som var goda), perfekta popcorn, cola och godis.
Det var en väldigt mysig eftermiddag! Tack Sara & Camilla, älskar er <3

 



1 november: dags att dra sig hemmåt, eftersom det var skola dagen efter: eländelsedag!

Så det har varit ett väldigt mysig höstlov, KORT, men mysigt!


 


Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Sv "Light": Tack så mycket! :)

2009-11-05 @ 22:03:37
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: Camilla

vad är filmmobb? :S

hihiih, vilket roligt inlägg! Tack för att ni kom till Skövde på lovet <3

2009-11-06 @ 20:53:59
URL: http://millaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0