Utmaning

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år.

2. Vem var den sista du träffade? Sara

3. Hur lång är du? Mellan 1,60-1,65 m

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 2012

5. Vem ringde senast? Det var nog mamma.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till Emma: "Ja, det är det verkligen"
7. Vad är helgens planer?
har inget bestämt, plugga kanske..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på. Om jag har mycket att berätta ringer jag nog hellre. Men om det är något litet, så är det lättare att smsa.. Det beror även på till vem.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? ca 10 timmar sen.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grön, gråa

12. När vaknade du idag? 07.15

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, det har jag inte.

14. Vilken är din favoritplats? Hm..Har inte bara en favortiplats. Har flera, tex. mormor o morfars hus, biosalongen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren, i en sal då vi ska ha prov m.m

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag har ett jobb som jag älskar och kanske även en egen familj.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Kommer faktiskt inte ihåg. mörkret kanske...

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Få se nu.. vi hade svenska C.. måste nog har varit Lena.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja, det vet jag inte.. om man vill ha, så kan man väl inte va för ung.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar..

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder!
22. Hur många kuddar har du i sängen?haha, 5 st.

23. Hur många landskap har du bott i? Skåne, så klart. men man kan också säga Västergötland. 

24. Har du någon gång spytt på någon?
 hm, kanske på mina föräldrar när jag var riktigt liten.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Svårt.. vet inte.. men absolut inte barfota.

26. Är du social? Nja inte så jätte mycket. Men sen jag började på gymnasiet, har jag blivit bättre på det.

27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass!

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Resa till London, Rom, Paris m.fl. Skänka pengar till bla cancerfonder och världsnaturfonden.

29. Tycker du om kinamat? Ja, det är väl okej.

30. Tycker du om kaffe? Nej, det tycker jag inte om.

31. Vad dricker du till frukost? det varierar. ibland vatten, el mjölk, el juice el proviva el ingenting.

32. Sover du på någon särskild sida? Så stor är inte min säng.

33. Kan du spela poker? Nix.

34. Tycker du om att mysa? Det är väl mysigt att mysa.

35. Är du beroendemänniska? Ja, det kan man nog säga att jag är.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min gamla förskolelärare.

37. Vill du ha barn?
Ja,självklart! Kanske inte nu. är nog för ung.

38. Kan du några andra språk än svenska? Hyfsat bra engelska, lite spanska. 

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack o lov.

40. Föredrar du havet eller en pool? Poolen.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Filmer o böcker
42. Äger du dyrbara smycken? nej.

43. Har du någon gång testat narkotika? Neej!!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten

45. Vem är den roligaste människan du känner? hehe, känner flera. men Sara kanske.

46. Välj ett ärr på din kropp? Hittade inget.

47. Vad har du för ringsignal?
Ljudlös

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? ja, vi har sparat ganska mycket kläder.

49. Flirtar du mycket? hehe, neej. jag kan inte flirta.

50. Vart togs din profilbild? Camilla tog den i somras. 

51. Kan du byta olja på bilen? Vet inte. har aldrig prövat

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag kör inte.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Ett öga rött (vi var tvungna att läsa den till svenskan)

54. Läser du dagstidningen? Det blir metron på bussen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Niix

56. Dansar du i bilen? haha, det har hänt. men mest sjunger vi.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar inte på radio.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var på svenskan, så jag tror att jag skrev: "Hitta olika röster"

59. När var du i kyrkan senast? det var nog i somras på min morbrors bröllop.

60. Vilka personer utmanar du: Camilla, Sara, Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0