Äntligen!

Äntligen!!!!
Nu är har vi beställt biljetterna till Alice in Wonderland! Längtar så!!
Det blir en helt underbar dag: Inte nog med att jag ska se filmen, men jag ska se den med Louise, eftersom vi ska fira 15 år som vänner!!! :D

Just nu sitter jag och skriver på mitt lilla projektarbete till engelskan (tog en liten paus bara).. konstigt nog, ganska skojigt.. men sen har jag andra saker jag också måste göra.. Jag borde fortsätta att jobba med det stora projektarbetet och med fysiken.. hm.. men det är lördag! jag vill ta det lugnt.. Men jag måste även ta hand om mamma, som har blivit lite sjuk.. stackarn :( Tur att det inte är så jätte allvarligt.. Det är jag såå tacksam över! Vad skulle jag göra utan min mamma <3

Nej, nu måste jag fortsätta att skriva så jag blir klar innan tisdagen ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

:)

Jag såg Farsan igår :D Den va bra! :D

2010-02-13 @ 14:45:45
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: John

Hejsan :)



Jag vill också se Alice!! :D

Ni ska se den i 3D hoppas jag?!!! Har du sett någon 3D film? :) Det är suveränt! Avatar var ju en himla upplevelse. =)

Kramar

2010-02-16 @ 10:51:50
URL: http://printeddreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0