Midsommar-helgen

Äntligen midsommar! Vilket betydde att man skulle vakna tidigt, vilket inte gjorde något, eftersom vi skulle till Liseberg, woho!!!

Härlig dag! Varmt, inget regn överhuvudtaget! Karuseller, jippi!!! :D Spelade lite, men jag vann tyvärr inget :( Men men..

Sen var det dags att åka till mormor o morfar där det var midsommarfirande.. mysigt! hihihih

På lördagen tog vi det ganska lugnt.. Först kom Camilla och hämtade mig och Sara, Sen åkte vi hem till henne för lite bUZZ-spel, mycket roligt!! Sen åkte vi ner till mormor o morfar igen. Vi tog lite kort och såå. Sen på kvällen gick jag, mamma, Patrik, Elin och Albin ner till sjön i hopp om, att det skulle va så pass varmt så vi kunde ta oss ett litet dopp. Och det var hyffsat varmt så jag och albin badade. Vi försökte få elin att doppa sg också, men det gick inte så bra xD

På söndagen skulle vi åka hem. Men först så hann vi ändå ta ett dopp till. Men den här gången så badade även patrik ocg mamma också. Och Elin doppade sig till slut.
Sen skulle vi åka hem. men lite annorlund var det, för i bilen satt också Camilla!!! Som skulle följa med oss hem för en liten Malmö-trip!! JIPPI!!! :D


Så hur har din midsommar-helg varit?

(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0