Föreläsningar, trötthet, böcker o 7th heaven.. =/

Äntligen, helg! Inga fler föreläsningar denna vecka! Woho! Det har verkligen varit en tuff vecka.. Både på måndagsföreläsningen o tisdagsföreläsningen var jag nära att somna!!!  Kände hur ögonlocken bara blev tyngre o tyngre, och tillslut kom jag på mig själv med att blunda! Jag har alltid med mig druvsocker, just när sånt här händer, men så klart så hittade jag de inte!! Tiden gick sååå långsamt. Jag vet inte om det berodde på den där timmen som man har ställt tillbaka, eller om det var så att föreläsningen var så pass tråkig.. Ämnet var ju inte tråkigt, men det var inte många av oss som hängde mer.. det blev lite rörigt och tillslut la jag ner pennan, för då visste jag inte vad jag skulle skriva.. Idag gick det lite bättre.. tack och lov!

Har äntligen fått två av mina tre böcker som jag har beställt (den ena var slut, och den behövde jag i delkurs 2, nu har vi börjat med delkurs 3). Hursomhelst, så beslöt sig mamma o jag att åka ner till posten för att kolla med dem, och då fanns det där! Det måste ha blivit något fel. För jag fick ett sms från posten där det stod att paketet var på väg till mig. Sånt sms får man inte när man måste hämta det själv! Ahhhh! Dumma posten!!!

Strunt samma.. Min "7th heaven" säsong 1 box ramlade ner i brevlådan idag! Snacka om att jag var glad resten av dagen, hihi Så till middagen blev det två avsnitt med mamma, eftersom Sara var ju på en så kallad "Skånetrip" med sina kompisar. :D

Kommentarer
Postat av: Louise

<3

2010-11-10 @ 17:43:47
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0