no rubrik

Nu har det redan gått 4 dagar på påsklovet, bara en vecka kvar tills skolan börjar igen..
Eftersom det har gått ett par dagar sedan jag bloggade sist, så tänkte jag berätta vad som har hänt de senaste dagarna:
Inget speciellt!
måndagen, dvs igår, var inte riktigt min dag.. iallafall inte på morgonen..
Först så råkade jag tappa en burk med häftstift över nästan hela köksgolvet..
Sedan så äter jag frukost ute, eftersom att det var så fint väder.. 
Jag sätter mig i solstolen med ett glas proviva, och försöker att fälla upp ryggstödet, och självklart så spiller jag ut min proviva över mig..
Vi ska inte åka upp till Skövde. De ska komma hit istället.. I vårt lilla hus.. ? hm.
Mormor och Morfar kommer hit i morgon med min kusin Albin, sedan kommer resten på torsdagen..

Jaja, vi får väl hoppas att det är fint väder.. bara det gör allt mycket bättre!

Nu ska jag gå tillbaka till mitt skolarbete: fysikuppgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0