19 + 21 juni

Nu tänkte jag berätta om mitt sommarlov:
19 juni, midsommar, åkte vi (som vanligt) till Liseberg. Vi åkte ganska mycket. Men den roligaste är nog ändå Jukebox och Kolorado!
Jag hade tur, Jag vann för första gången på flera år: stjärnvinst: Geisha!

  Camilla Sara & Elin åker kolorado 
Den 21 juni blev det bröllop. Min morbror och hans samo, gifte sig (äntligen!) Det var ett jätte fint bröllop! Brudfamiljen var jättefina. Min kusin Elin hade en jätte fin blå klänning och Albin hade kostym.
Amanda och Sara på bröllop
  

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket fint bröllop de måste varit! Du ser ut som den ängel du är <3 Vacker i himmelsblått (K)

2009-08-06 @ 22:45:13
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0