the Phantom of the Opera <3

Sitter och kollar på min nya insnöing: the Phantom of the Opera! Älskar den filmen!! Måster nämna att jag såg filmen för första gången med min kompis Louise!
För er som inte vet vad är insnöing är, så ska jag förklara det för er. Det är när man har fastnat för något speciellt. Om det nu är en film, så vill man se den nästan hela tiden. förstår ni?
Jag blir ganska ofta insnöad. Några andra saker jag tidigare var insnöad på var Harry Potter, Galenskaparna & After shave, Morden i Midsomer, Markoolio.. jag gillar de fortfarande, men nu är det Phantom, som gäller!
Älskar verkligen den här filmen! Älskar scenerna och musiken! Gerard Butler är helt perfekt som rollen som fantomen!
Blir ofta den är filmen eller musiken, om jag inte vet vad jag ska göra..
Men jag glömmer aldrig att det var du, Louise, som har presenterat mig för flera insnöingar: Harry Potter, Buffy, Phantom, m.m...



Kommentarer
Postat av: Louise

Yay, Phantom of the opera! :P



Skrev nyss ett inlägg om din speciella förmåga ^^



Sov gott (K)

2009-02-16 @ 23:46:24
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0