Malmötrip

Det blev en mycket trevlig malmötrip med min Millis!

Måndag
Det blev en cykeltur till centrum för att gå på chokladjakt och fixa lunch.. Mycket fint väder och en mycket trevlig cykeltur.. Och det blev även lite reklambilder för att bära hjälm xD
Sen blev det Super mario på Wii! :D

Tisdag
Det blev en tur till stan. Camilla och jag tog ju bussen till stan, men guuuud, va varmt det var på bussen! woho..  Sen möte vi Sara som hade jobbat..
För typ första gången i hela mitt liv så köpte jag 2 linnen.. själv! Oj, vad har hänt?!!!

 

Mamma kom sedan efter jobbet, och då besökte vi Pizza hut! Mycket mumsigt!!! ;)


Onsdag

På förmiddagen blev det en liten tur till Ekohallen.. Det blev chokladjakt, och vi hittade det! WOHO!!!!
Sen skulle mamma jobba kväll, och Sara skulle inte vara hemma på hela dan.. Först jobb och sedan bio..
Så Camilla och jag fick ju ha filmkväll.. Det blev Sherlock Holmes och sedan Supermario!
Sen fick vi ju gå och möta Sara.. helt underbart väder!!!

Torsdag
På förmiddagen åkte vi till Centralen för att hämta Malin, sen blev det en tur på stan.. Ett besök på burger king blant annat, eftersom det inte finns i Skövde.. Sen åkte vi hem och såg på Morden i Midsomer.. Sen blev det Mariotajm, så klart!!!

Fredag
Mycket vi hann med då :D
Först blev det en tur på IKEA. Det var roligt, och jag som inte brukar tycka att IKEA är så roligt ;)
Sen fick vi hämta Sara för att sedan åka till stranden.. Vi var ju inte där så jätte länge men det var mysigt ;)
Sara och jag badade (vattnet var jätte skönt!)  medan Camilla fotade, hihih.. Och vi fick ännu fler bevis på att sara är lite tokig! hahahahhaha xD



Sen skulle Sara iväg för att fira en kompis födelsedag.. men jag, Camilla, Malin och mamma passade då på att gå och äta på resturangen Gränden.. Tyvärr så fick vi vänta i mer än 30 minuter innan vi fick bord..
Det blev kycklingspett och pommes, mmmmmmmm... mycket gott!!!!
Sen blev det efterrätt, vanlijglas med JORDGUBBAR!!! mmmmmm















Lördag
Camilla och Malin åkte hem till Skövde igen :( men vi ses ju snart igen!!! :D <3



Tack för mycket härliga och skrattrika dagar, det har verkligen varit jätte mysigt! Det får vi göra om någon gång!!! Ni är välkomna att komma hit när ni vill ;)

Tack Millis för att du höll mig sällskap när mamma och Sara jobbade.. Visst har vi haft det roligt?! Mycket skratt, verkligen mycket.. hahhahahhaha xD
Vi Saris, Millis och Mandiz, är tre kokosnötter hihihi <3<3<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

du är för söt!! <3 det finns tusen bevis på att jag är tokig!! :D

2010-07-06 @ 21:24:43
URL: http://arvidssonsara.blogg.se/
Postat av: Camilla

hihi, ja tack så mycket själv!! :D Vi hann med mycket på de få dagarna :) Men.... vilken.... hemsk... bild...! Jag... dör...! Jag... är... en... hemsk... människa!



;)

2010-07-06 @ 21:42:33
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Ser ut som om ni haft jättetrevligt :) Saknar daj, min lilla blivande shopoholic ;)

2010-07-13 @ 11:09:04
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0