Mardröm..

När man sover och drömmer en mardröm, har man vetskapen att man kommer att vakna och förstå att det bara är en mardröm.. men vad gör man när det är tvärtom? När mardrömmen finns där fast man är vaken..

Just nu vill jag bara lägga mig i min säng och inte stiga upp igen förrän allt är bra..
Jag är så orolig och rädd att hela kroppen gör ont.. jag kan inte koncentrera mig eller hitta motivation.. jätte bra när tentamen närmar sig.. men jag orkar helt enkelt inte.. jag vet att jag inte kan göra något.. allt känns så hopplöst..

Och allt är deras fel. Psykvården! Den där måndagen hade aldrig behövt hända, ifall de bara gjort sitt jobb! De är helt värdelösa! Hur ska man nu kunna lita på dem?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0