Söndag

Det blev faktiskt en väldigt skön och mysig söndag. På morgonen blev det frukost till ett avsnitt av Hipphipp (Tiffany i Stockholm: Gun, vem fan uppfann kullersten? xD) och ett avsnitt av 7th heaven (så klart!) Mellan hipphipp o 7th heaven pratade vi med mormor i telefonen. (Tycker om det!)
Sen åkte mamma, sara och jag till Ekohallen eftesom mamma ville köpa blommor (det blev underbara tulpaner, gud va gott de luktade) Sen blev det en tur till Mediamarkt för jag letade efter Hipphipp boxen, vilket inte fanns där. Men vi upptäckte att säsong 1-6 av 7th heaven fanns där för bara 199 kr. (Mycket billigt!) Sen åkte vi till ÖB, där fick jag en mindre chock när jag såg att kvällsposten (och de andra) hade börjat sälja MOrden i Midsomer igen! Den första fick man med tidningen! (alltså inte den film nr 1 utan den första för den här gången, om ni fattar vad jag menar) Så klart att jag slog till!!!! Den hade jag ju inte! Sen gick vi in på maxi (Maxi ligger mittimot ÖB) för att äta en korv.. Sen åkte vi hem...
Vi kollade på foton som vi hade fått av Patrik i julklapp, mamma städade, jag spelade sims, sara.. hon gjorde någonting iallafa.. Satt kanske vid datorn, jag vet inte.
Sen blev det en god middag (Flygande Jacob) och 2 avsnitt av 7th heaven (förvånad?) Herre gud, de har ju snart sett ikapp mig!!!
Sen vips så var klockan 21.00 och det var dags för Morden i Midsomer på tv, det får jag ju inte missa!
Så det blev faktiskt en väldigt bra söndag. Det är skönt att ha annat att tänka på :D


  

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter mysmys!

2011-01-10 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0