Tillbaka

Har inte riktigt känt för att blogga.. men det är väl dags igen..
Nu har jag börjat min nya kurs på malmö högskola. än så länge känns det faktiskt väldigt bra! Vi är bara 14 personer, och det gillar jag verkligen! Vo ska bara ha en tenta.. eller tydligen så kallad "3-stegs-tenta" vad det nu betyder.. :P
Idag hade vi vår första föreläsning: "Vad är religion?" Helt okej faktiskt!
Nu blir det lugn fram till fredag då vi har nästa föreläsning, då handlar det om kristendomen.
Imorgon ska antagligen mamma och jag gå på bio med Raffa: "Svinalängorna", Sara vill ju så klart inte följa med, så hon får vara hemma istället ;)
På torsdag är det dags för samtal på Malmö plattform.. yey.. :/
Nu ska jag försöka att sätta ihop ett personligt brev till CSN... Good Luck! :S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Personligt brev till csn..?

2011-01-25 @ 21:58:09
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Kämpa på och skriv från hjärtat! <3

2011-01-26 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0