the magic will never end

Jag visst det.. är ju urdålig på att blogga.. samtidigt som jag väldigt gärna vill göra det.. måste försöka! Men jag måste komma på hur jag vill att den ska se ut.

Jag funderar att döpa bloggen till "the Magic will never end". Har hört och läst det flera gånger angående Harry Potter. Och jag tycker att det är ganska fint! Så varför inte?! Jag älskar ju HP, och "the Magic will never end" är en tröst att även böckerna och filmerna är över så kommer det aldrig försvinna ur mitt liv. HP har varit en väldigt stor del av mig själv och betytt väldiigt mycket för mig. Även om vissa kanske tycker att det är löjligt. men varför egentligen? Det är inte bara en bok- eller filmserie, utan det är en helt nya värld. Full av äventyr! Hur kan man inte älska det? Vem skulle inte vilja gå på Hogwarts och lära sig att trolla och flyga på kast och så mycket mer?

The world of Harry Potter will forever be in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0