Fysikprovet =(

Det kände verkligen inte bra.. Jag vet att det inte gick bra. Vi hade 3 h.. efter en timma, så kände jag så gav jag upp.. jag kan inte det här.. vad ska man göra?
Jag gör allt för att kämpa, men ibland orkar man helt inte bara...
Men nu är iallafall den här jobbiga veckan över.. det har varit två prov: idéhistorie + fysik, en labbrapport: kemi och steg 7!!!! Men att de la steg 7, på samma vecka som proven, var jätte dumt, vi brukar ju ha det nästan en vecka tidigare..

jaja, snart är det sportlov iallafall.. man får tänka på det istället!



Kommentarer
Postat av: Louise

I know the feeling...

2009-02-14 @ 12:53:26
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0