Livet är orättvist! ='(

Kan inte fatta varför livet måste vara så himla orättvist!!!
Min mentor, Ullis blev bara 38 år, och avled på alla hjärtans dag...
Sedan pojken i saras skola.. han var väl 13,15 år.. eller nåt sånt..
varför varför VARFÖR?
Jag kände inte Ullis, så jätte bra.. men hon var ändå min mentor.. och vi hade henne som handledare några veckor.. och vi har haft utvecklingssamtal med henne.. och nu.. ='(
Det är svårt att fatta!!
En sak som nog alltid kommer få mig att tänka på henne, är nog ordet "typ". Kommer ihåg en gång när vi hade pblmöte.. Hon berättade att hon inte gillar att man sa "typ".. :')
Idag var det begravning för henne...
De före detta treorna, hade tydligen samlat ihop pengar för att donera till cancerforskning.. det tyckte jag var en jätte bra idé!
"typ"

Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med totalt!



Du får pröva komentera vid olika tidpunkter kanske, eller pröva ifrån en annan dator. Har inte hört någon annan som haft kommenteringsproblem... Det e skitsynd att det just ska vara du :(

2009-02-27 @ 22:23:00
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0