plugga...

Snacka om att jag var irriterad när jag vaknade i morse.. Jag vet inte varför.. allt kändes bara så jobbigt.. och onödigt..
Men det blev lite bättre när jag kom till skolan.. Men när jag väl kom dit fick jag veta att vi bara hade matte, för engelskan var inställt.. Då slutade vi 11.50... sen åt jag lunch med Louise och Johanna. .. sen började jag plugga fysik, för vi ska ha prov i morgon..
Men så klart så tog batterierna i min miniräknare slut, så jag kunde inte räkna fyisktal.. Då blev jag sur.. men blev på lite bättre humör när.. ja. strunt samma..
Jag satt iallafall kvar till 16,30..
Nu måste jag fortsätta att plugga, orkar egentligen inte.. men jag måste!

Kommentarer
Postat av: Yowhanna

Usch, visst är det jobbigt? :/ Jag är rädd att jag inte kommer klara provet imorgon... <3

2009-02-05 @ 22:23:27
URL: http://yowhanna.webblogg.se/
Postat av: alex

haha, när en viss per döck upp i huvudet? :P

2009-02-07 @ 16:26:24
URL: http://detkantaslutimorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0