Vad har hänt i veckan då?

Vad har hänt i veckan då?
När man kom tillbaka från sportlovet, i måndags, så får jag veta att min mentor har gått bort.. det är jätte hemskt.. Hon har varit sjuk ganska länge.. men sen fick vi veta att min idéhistorielärare har precis blivit pappa, så det gjorde att man kände sig lite gladare..
Sen har det inte hänt så mycket.. Jag fortsätter att kämpa på den här j*vla matten!!! hatar den!! kan ju ingenting.. Vi ska ha nationellt, matte C nästa vecka.. snacka om att man är orolig!!!! =S 
Idag slutade min fysiklärare..För oss, var det väl inte så roligt..men men.. vad ska man göra!!
Vi får önska honom lycka till!!! =D


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag överlevde matte c, då gör du det oxå!! Kämpa på, dehär klarar du!!



Ha en trevlig helg!

2009-02-27 @ 22:23:40
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0