onsdag

Efter lite om och men, så blev jag klar med spanskan.. jaja, den är iallafall klar..hann t.o.m att gå på mattestugan..eller jag fick gå tidigare från spanskan eftersom vi har typ spanska då det är mattestuga.. jätte bra ju!. men det var så himla skönt att komma där ifrån..Jag är så trött på spanskan.. tvingar mig verkligen upp från min härliga säng bara för att gå dit.. men kan inte hoppa av nu.. det är bara denna terminen, sen är det över..

Men nog om spanska, nu är det engelskan som gäller.. Vi ska lämna in en uppsats om en bok som vi har läst "Fever Pitch", men den är snart klar. sen måste jag läsa biologi och svara på några frågor.. sen blir det ingen mer pluggning för mig!
Woho!
Trodde även att jag skulle få en lugn helg, men icke sa nicke.. det blir både matte och fysik träning..
ska ha prov nästa vecka, jippi..............
men så kan det bli om man var sjuk då de andra hade det nationella.. men det är ju inte mitt fel, att jag blev sjuk...


och du Louise, nu pep min dator också..
Vilka elaka datorer vi har!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sådanna kaxiga datorer vi har!!

^^



Kramkram

2009-03-18 @ 22:26:12
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0