...

Nu smyger sig stressen fram, för matte C provet...
Hur hundan ska jag kunna lära mig HELA matte C på bara några veckor?!!!! Jag har faktiskt andra saker som också måste göras och nästa vecka är det dags för ett matte D prov!!!!
Det känns som om det bara år omprov hela tiden.. :(
Och imorgon ska vi hålla tal på engelskan, hatar sånt...
och jag måste lägga ner MYCKET energi på religionstentan, så jag kan ett MVG! Vill såå gärna ha det!

OMG!!!!! Det blir för mycket! Dessutom så kanske jag får hoppa av matte D om jag INTE klarar matte C.. Jag kan ju lika gärna gör det nu.. för jag vet att jag inte kommer att klara matte C..


Fick även tillbaka mitt kemiprov idag.. hm.. blev ganska irriterad. Jag hade 31,5 poäng och 32 var VG.. :/  BARA ETT HALVT POÄNG!!! störigt!

Man kämpar och kämpar.. med det ger ju precis inga resultat som man känner sig riktigt stolt över...


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag hade inga redovisningar i måndags.. :P jag har en idag och en i morgon.. :)

2009-09-30 @ 09:13:53
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kämpa på :) låter otoligt tråkigt, men jag hejjar på dej :) <3 vi klarar det! Snart tar vi studenten! :D

<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-30 @ 09:15:58
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Kämpa på, det KOMMER visa sig att det var värt de. Lita på mej (K)



Vad sägs om söndag eftermidda? Ja kan ringa när ja kommit hem, ska nämligen sova hos John. Men kan inte träffas hela kvällen eftersom jag har en hemtenta att skriva. Min första!! Liite nervöst

2009-09-30 @ 13:10:22
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Anna

Du klarar det! Kämpa så går det... Jag känner likadant som du; så mycket jobb, så lite tid...

2009-10-01 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0