FYSIKPROV! :(

OMG! Det var hemskt!!!! Jág har i två veckor, nästan varje dag, räknat fysik uppgifter.. och ändå så gick det såå dåligt.. det är hemskt.. JAg kan säga att jag var nära på att börja gråta.. ja, nu tycker kanske folk att det är löjligt, men då känner ni inte mig.. jag har svårt att acceptera ett G, gissa då hur jag känner inför ett IG?!
I lördags pluggade jag hela dagen, slutade vid tolv, på kvällen.. det gör jag aldrig..
Satt i 2 timmar på det ***** provet, 14.3-16.30!!!! sen direkt efter det, var det dags att plugga till kemiprovet :S

Det har varit en jätte jobig vecka.. har haft två "små" sammanbrott... jippi...

Nästa jobbiga dag: torsdag.. 8,30-16.00: Kemiprov: kl. 14.30-16.00 jippi.........

Kommentarer
Postat av: Louise

Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut. Håll ut!



Tänker på dej <3

2009-09-15 @ 16:56:29
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du måste acceptera ett godkänt iallafall! jag vet hur du känner, men ett godkänt är bra!! om det blir ig är det väl lite tufft, men va alltid nöjd med ett godkänt!



<3

2009-09-19 @ 10:09:49
Postat av: ewezi

Godmorgon godmorgon :D Hoppas att du får en underbar Lördag!

2009-09-19 @ 10:31:55
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0