helgen

Tänkte berätta vad som hänt ihelgen..
I fredags var jag och mamma uppe i stan.. jag skulle klippa mig, äntligen! Det är inte sån stro skillnad men man ser att jag har klippt mig.. Vi åt även lunch och sen hem igen.. det var mysigt :) behövde verkligen det!

igår hände inte heller så mycket. jag städade mitt rum, vi var och köpte glass, beställde saras konfirmationstackkort, tvättade bilen, m.m
På kvällen spelade vi "Geni"... haha X) det var roligt! man märker att man faktiskt blir flummig, då man dricker för mycket cola. XD

Idag skrev jag det sista på min labbrapport, som ska in imorgon.. äntligen.. tyvärr så är det inte så bra...men men..
Sedan gick mamma och jag ner till dammen för att mata ankor.. men även möss,.. alla var som gamar X)

ja, det var min helg..


Kommentarer
Postat av: Louise

Ibland e de skönt att inte göra så mycke :)

2009-09-21 @ 09:03:35
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tycker det låter härligt! jag behöver också klippa mig... :/

2009-09-21 @ 15:39:20
URL: http://millaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0