Helgen...

Tänkte berätta lite om vad som hänt i helgen..
I fredags var vi på entré för att se "Flickan som lekte med elden". Den var väldigt bra.. :)

I lördags, hände inte såå mycket.. Pappa åkte iväg till Kroatien och mamma jobbade så det blev bara jag & Sara kvar..Meningen var att jag skulle till biblioteket för att hämta böcker så jag kunde börja att skriva på min religionshemtenta på allvar.. men eftersom det hade brunnit där så var det stängt! Självklart!
På kvällen gjorde jag hemmagjord pizza och sedan såg vi på "the producers"... Sen kom mamma hem.. och de kollade på.... något och jag tittade på , så klart, Morden i Midsomer.

Idag har det inte heller hänt så mycket.. Sara & jag rensade vår hallgarderob.. med det menar jag: vi rensade skor.. vi har faktiskt väldigt många.. hm.. X)

Kommentarer
Postat av: Louise

:) Låter som en lagom händelserik helg

2009-09-28 @ 17:26:39
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0