Helgen

Okej, det känns som om det var längesedan jag bloggade nu. Får väl börja igen :)

Det hände inte mycket ihelgen. Jag och min syster var ensamma hemma mellan lördagen och söndagen, för mamma beslutade sig att åka och hälsa på min morbror och hans familj.
Jag kände att jag inte hade tid, eftesom har ganska mycket iskolan, och jag behövde räkna fysikuppgifter.
och om jag hade följt med så hade jag inte pluggat, eftersom att jag har en tvåårig kusin som tycker att det är roligt att leka med sina storkusiner :)

Pratade med henne i telefon i lördags.. Guud, världens gulligaste! Det är alltid lik,a roligt, när hon säger att hon älskar en :) man känner sig verkligen uppskattad!!

Annars har det inte hänt mycket.. Det blev fysikplugg och ett och annat "Vänner" & "simpsons" avsnitt...


Kommentarer
Postat av: Louise

Vänner o simsons e aldrig fel att använda som pluggpaus :)



Kämpa på!

2009-09-08 @ 13:34:35
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0