Lunds universitet

Då är man officiellt student vid Lunds universitet. Idé och lärdoms historia! HUr härligt låter inte det?!!

Det var första dagen idag, egentligen var det typ bara upprop, men ändå! Det kändes om det var jätte mycket folk, men det kanske bara berodde på att jag är van vid att va i en "Klass" med kanske få elever. Men det ska nog gå bra. Så fort jag har skaffat kursböcker så kan jag pusta ut!
Imorgon börjar det på riktigt. Då är det dags att ta reda på vad idé och lärdoms historia är. Sedan börjar vi vid Platon! ;) Det ska bli intressant.

Lunds universitet.. det är så sjukt.. Jag är student på Lunds universitet. Man kan ju säga att en dröm faktiskt har gått i uppfyllelse. Nu gäller det vara att klara kursen också. Jag vet att det inte kommer att bli lätt, det kommer att göra ont, tårar kommer säkert att falla, men jag SKA klara det! Jag MÅSTE klara det!!!! 



Kommentarer
Postat av: Camilla

JA! Du kommer att klara det!! <3

2010-08-31 @ 17:15:57
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Louise

DU kommer fixa det, precis som du klarat allt annat!

2010-09-03 @ 12:15:04
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0