Andra advent: Julklappar och Hp

Idag är det andra advent!
Det blev en helg hos pappa. En lugn fredag och lördag, då sara och jag tittade på film: Hp 1 & 6, Världarnas krig och Irene Huss. Idag besökte vi burlöv center där vi fick se Tomten, tomtemor, nissar, Piff, Puff och snövit. Och ja Darth vader signerad böcker xD Jag fick faktiskt en pepparkaka av Puff. Vilken snäll jordekorre, hahaha
Vi kollade efter julklappar till mamma.
Sen fick vi åka hem eftersom jag och mamma skulle på bio med Raffa. Det blev Harry Potter 7, andra gången jag såg den. Och den var lika bra som förra gången, hihi
Ser gärna den igen!!! :D
När vi kom hem åt vi indiska bröd (super gott!) och såg nåt avsnitt av julkalendern "Dieselråttor och sjömansmöss", sjukt kul egentligen!!!


Tack Millis, för att du har gjort min blogg så fin och julig! Och titta de snöar!!! WOOOW!  ;) <3

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, hurra!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0