...

Först hade jag tänkt att jag skulle börja blogga igen, nu efter jullovet. Har inte haft tillgång till internet under lovet. Men nu, känns det som om det inte är lönt. Jag är inte alls på humör flr att göra det, vet inte när jag kommer att bli det igen..

Varför ska livet behöva vara såå orättvist?! Det ska inte behöva vara så här! Men varför är det så ändå?! Jag vet det är inget som jag kan göra någonting åt.. Och det känns hemskt!!!! Varför?!!!!!
Ingenting känns roligt längre.. Man bara väntar. Väntar på något man inte vill ska hända...
Det är kanske bra att komma tillbaka till skolan, för att tänka på annat. Men ärligt talat tror jag inte att det kommer att lyckas så bra.
En sak som är väldigt konstigt, är att efter man har gråtit, känner man sig lite lättad. Inte gladare, utan man känner sig att det tunga inom sig försvinner för en liten stund.
Jag vill förändra världen, men tyvärr är detta inget som jag kan ändra på... Ingen annan heller......

Kommentarer
Postat av: Louise

Älskade Manda <3

Jag lider med dig, tro mig.

Känner mig så hjälplös.. Vill hjälpa dej på nått sätt. Det enda jag kan säga är att jag finns här för dig. Du kan ringa, komma över/ be mej komma över när som.



Jag älskar Dig. Tillsammans kan och kommer vi klara allt.

2010-01-10 @ 20:45:15
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/
Postat av: Louise

Det ÄR fruktansvärt hemskt och orättvist, spec för Elin och Albin.



Försök gräv ner dej i skolarbete, det e de enda du kan göra just nu.



Tänker på dig

(K)

2010-01-10 @ 23:22:46
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0