Sorg

2010 skulle blivit ett bra år, men varför går det då bara åt helvete....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kommer bli bra... för det måste det bli... Jag älskar er <3 hälsa alla från mig... <3

2010-01-11 @ 22:08:36
Postat av: Louise

Jag håller med Camilla. Det kommer bli bra. Det SKA bli bra, det ska jag se till!!!



<3

2010-01-12 @ 14:27:02
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/
Postat av: Camilla

Svar på ditt inlägg: jag förstår det.. jag har fått världens huvudvärk idag (vet inte om det beror på det som hänt eller inte men). Jag slutar iallafall om en kvart... jag får hålla ut.. ja, gråten är nära.. men som tur är har jag haft roliga människor omkring mig som gjorde att jag började le emellanåt. Vi måste le också, Amanda.



Hade du suttit hos mig nu skulle du få en bamsekram <3 Jag får krama luften istället och låtsas att du känner kramen. :) KRAM PÅ DEJ! (jag kramade faktiskt, mitt i klassrummet :) hihihi) Hoppas att du ler litegrann nu iallafall?



om inte... vet du vad en klasskompis sa på historialektionen idag? "Vad är Sovjet egentligen?" hahah, vi läser ju faktiskt Historia B nu! Då borde man kunna det tycker jag ;)



Nu ler jag iallafall, för jag inbillar mig att du sitter och ler åt mig nu, så jag ler åt dej! eh.. fattar du?



Puss på dej Amanda <3

2010-01-12 @ 15:32:19
URL: http://millaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0