"Vi måste också le"

Camilla, du har helt rätt. Vi måste också kunna le. Efter ditt sms, blev jag på mycket bättre humör, och blev för första gången på säkert 4 dagar mycket gladare. Jag lovar att jag inte har skrattat så mycket som när jag läste din kommentar! Jag tror faktiskt att jag kände den där kramen ;). Plötsligt så kände jag något varmt runt om mig, kanske var det den!!! Jag skickar också en kram till dig: Precis..... NU! Jag kramar också i luften!!!  Kram på dig min ängel!
Önskar bara att du var här eller jag där! Men så klart ska skolan komma i vägen.. Varför är jag inte förvånad x)

Du har rätt. Kärleken kommer alltid att finnas kvar. Och vänskap är också en slags kärlek, eller hur?!

Jag kommer också alltid att vara där, vad som än händer! Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta <3
 




"Friends are the most important ingredient in this recipe of life"


Kommentarer
Postat av: Camilla

:')jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dej. <3

2010-01-12 @ 20:20:09
Postat av: Louise

Cammilla har såå rätt :)



2010-01-13 @ 16:12:22
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0