4 juni 2010

Jag vet att jag inte har bloggat nu på ett tag, men det är bara det att jag inte har haft någon lust att skriva om studenten. Det var en dag full av känslor. Blandade känslor. Glädje och sorg... Men jah vill tacka er som var med och stöttade mig på min dag.. Tack, det betydde mycket för mig <3

Nu har det snart gått två veckor och jag saknar min klass och mina lärare.. Det har varit svårt.. Jag har varit nere, och frågat mig, vad ska jag egentligen göra med mitt liv.. Det är inte så jätte kul.. Men det blir bättre.. det måste det bli...

Men nu ska jag inte tråka ut er med mitt prat och rädsla inför framtiden. Nu kommer lite bilder från fredagen den 4 juni 2010 då jag, Amanda tog studenten:














Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, du är så bra, Amanda! bara så du vet <3

2010-06-14 @ 23:53:06
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kommer komma på något att göra i framtiden, det är jag säker på! Och vad det än är, så se till att det är något som gör dig riktigt lycklig! Och vem säger att du måste veta det nu? Du har ju hela livet på dig att leta efter meningen med livet!

2010-06-15 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0