Nej Nej Nej!

Nej Nej Nej! Hur kunde det bli så här? Sluta, snälla sluta! Jag vill inte! Hur kan en person som man gillar så pass mycket, få en att må så här dåligt? Måste sluta tänka på honom.. jag vet! Men ändå så vill jag inte.. Jag visste att mitt hjärta skulle brista under sommarlovet, men jag tror att det redan har börjat..
Jag vet att det är fånigt.. det låter som en typisk fjortis förälskelse.. jag vet.. Men jag är inte van vid dessa känslor..jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig eller vad jag ska göra.. jag vet! Jag ska glömma honom.. det finns ingen chans..  
snälla snälla ta bort känslorna! Jag vill inte ha dem.. inte nu iallafall.. inte i den personen.. skulle vilja sjunka genom jorden.. jag ska glömma honom...

jag tänker inte nämna några namn..

Kommentarer
Postat av: Louise

Du vet var jag finns om/när du vill prata. Ibland känns det bättre när man får prata av sig.

2010-06-02 @ 07:57:09
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/
Postat av: Camilla

svar: Tack, ja, visst är det en sommarfrilla? ;) haha, alla undrar om jag har blekt håret elle nått, men det har jag inte ;) kanske ser lite annorlunda ut eftersom det mesta "oranga" är borta nu (jag färgade ju håret brunt en gång, och det blev tilslut orange) hhahah! Känns fräscht och så nu iallafall <3

2010-06-02 @ 22:56:10
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet att det låter kliché, men du kommer över det. Det kommer fler killar, och om det är meningen att det ska bli nåt av det så blir det det. Man kan inte rå för hur man känner, men ibland kan det vara bättre att säga det till personen, om inte annat kan det bli så att när du inte håller det inom dig längre blir det lättare att komma över det.



Finns också här om du behöver prata med nån du inte träffar så ofta!

2010-06-05 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0