19 maj 2010: Balen som inte var en bal

Kom precis hem från vår bal, eller lärarmiddag eller vad man nu ska kalla det.. kändes mer som en klassfest där lärare var med.. Hade väntat mig lite mer...Visst var det lite trevligt, men 600 kr för det där var alldeles för dyrt!
Det känns ganska ledsamt att den omtalde studentbalen blev så här när man förväntade sig mycket mer.. :(
Förstår inte varför vi var både estetare och naturare... de flesta naturare var med andra naturare medan de flesta estetarna hölls sig med estetarna.. :/ Hade nog varit mysigare med bara min klass och våra lärare..
Det hade u så klart varit ännu roligare ifall lärarna hade kunnat hitta på något.. men icke sa nicke så blev det inte så.. :( Vi får väl hoppas att själva studenten blir roligare...när "balen" blev som den blev...

Kommentarer
Postat av: Camilla

hmm... vad tråkit.. :( Ja, studenten blir bättre! Det kan jag (nästan) lova :D

2010-05-20 @ 08:03:31
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Studenten SKA bli bättre. Det kommer JAG se ti! O du får inte se el veta din studentpresent förrän den 4. Knas ^^

2010-05-20 @ 10:21:37
URL: http://glitteringclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0