Tentaångest...

Imorgon är det dags för delkurs 3 tentan.. om upplysningen och romantiken.. känner jag att jag har pluggat tillräckligt? Nej, inte på långa vägar.. Usch jag hatar prov.. jag hatar känslorna man har dagarna innan provet, jag hatar känslan under provet och jag hatar känslan man har efter provet då det känns som om man har misslyckat.. (de få gångerna när det känns som om man har klarat det är så mycket bättre.. :P )
Kan vi inte bara hoppa över tiden mellan 9.00-13.00? Så jag slipper det här...

Kommentarer
Postat av: Camilla

tänker på dig <3 Om du vill kan jag göra en vinter/jul-design på din blogg för att pigga upp? :)

Hihihi <3

2010-11-25 @ 22:42:05
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Camilla

tänker på dig <3 Om du vill kan jag göra en vinter/jul-design på din blogg för att pigga upp? :)

Hihihi <3

2010-11-25 @ 22:42:27
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Anna Sarwe

Jag håller tummar och tår! Och dessutom; man har aldrig, någonsin pluggat tillräckligt till tentorna. Det är en naturlag!

2010-11-26 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0