Fredag <3

Jag är verkligen förtjust i min nya kurs! Jag gillar själva skolan! Kan det bli bättre?!!! Föreläsningen igår var spännande! Läraren undervisade om kristendomen på ett lite annorlunda sätt än vad jag är van vid. Det handlade lite mer om symbolen, vilket var väldigt spännande!! Längtar faktiskt efter de andra föreläsningarna om de andra religionerna! :D

Kvällen blev också toppen! Det blev Skype med Millis och co, oxiefrågesport, choklad och cola! Underbart!!!!
Idag ska jag färga håret.. och ta det lugnt! Kan det bli bättre!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anna Sarwe

Vad kul att höra! Du ska se att det blir enklare att klara av varje dag när man vet att det man gör är vad man egentligen vill göra! Det suger alltid med tentor och sånt, men det blir hundra miljoner gånger lättare oim du tycker kursen är rolig!



Kramar!

2011-01-29 @ 18:34:55
Postat av: Flizzis

Din blogg är jättebra!

Vad ska du göra ikväll då? :) <3

2011-02-19 @ 17:59:12
URL: http://flizzis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0