Plugga

Då var det dags igen, kan man säga.. Nu var det ju ett tag sen jag pluggade.. Vet inte ens om jag kan kalla det för att plugga.. eller jo.. kanske.. xD
Eftersom jag var hemma idag, pga att jag inte mådde så bra, så missade jag textseminariet om kristendom, så fick jag i uppgift att välja tre uppgifter och svara dem hemma för att sedan skicka in. När vet jag faktiskt inte, det skrev läraren aldrig. Men så tänkte jag att det är lika bra att jag börjar. Det är egentligen inte så ansträngande. Jag ska läsa lite i biblen och försöka att analyser lite, eller nåt sånt.. Det är inte lätt, men ändå inte så ansträngande. En mjukstart kan man ju säga.. hehe

Morgonen började alldeles utmärkt. Jag säger så här: Jag, Oxiefrågesport, Skype, Millis. Härlig morgon även om jag hade ont lite här och där, hehe.
Nu blir det fortsatt pluggning och sen middag. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0