Helgen

I fredags tog mina kusiner Tobias och Victor studenten så det blevb studentfest! Faktiskt så hann vi med bägges utspark! Hatten av för oss ;) Sen var det ju själva festen.. vi åt och pratade. Men jag,sara och camilla gick hem ganska tidigt.. väl hem så fotograferade Camilla väldigt mycket, och sara var "modell", det blev väldigt fina bilder. Jag hade min studentmössa på mig och när vi hade gått en bit kom det en kille på cykel. Han plingade på mig och sa grattis! HAHAHAHA väldig trevlig påg!!
Väl hemma stekte vi kyckling och kollade på 7th heaven, det var fredags mys det! ;)

Igår åkte camilla hem igen. Det är faktiskt lite tomt utan henne här! Hoppas att du kommer snart ner igen! Det var verkligen jätte roligt! Vi fick gjort väldigt mycket egentligen! Vi var på IKEA, stan, jägersro, vi har varit på stranden o solat o badad (iallafall jag) Vi har målat, busat, spelat cityville, tittat på 7th heaven, varit på studentfest! Jag har bränt mig, vi har bakat, spelat wii, varit på Bo01, jagat hundralapp och mycket mer!

Idag fyllde finaste Alexandra 21 så då var vi där och åt middag och fikade! Ganska mysigt och väääldig god mat! ;)
Nu borde jag egentligen städa men jag orkar inte...
Tror att jag plockat fram en gammal midsomer film och myser!!! ;)



Kommentarer
Postat av: Camilla

<3 Jag kommer så fort jag kan! ;)

2011-06-13 @ 08:35:06
URL: http://millaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0