Tisdags-shopping

Det blev verkligen en shoppingrunda tillsammans med mamma och Camilla. Fast först var det ju sista besöket hos min kurator i "vår" nu får man vänta till hösten! Hittade en så himla fin boksamling med berättelser av Charles Dickens. 
Det blev även lite presenter och tro det eller ej, en t-shirt från HM. Skumt va?! Men jag gillar faktiskt tröjor som har något vettigt budskap på sig!
Sen köpte jag även en av de bästa dokumentärfilmerna som gjorts: Sharkwater!

Men man känner verkligen att man har gått mycket. Har väldigt ont i mina fötter. Så nu ligger jag i en badring på vardagsrumsgolvet med datorn framför mig. Faktiskt mycket bekvämt, hahah xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0