En tur till Skövde

I torsdags åkte vi en tur till Skövde, eftersom vi skulle fira mormors födelsedag och även min kusin Elins 14 årsdag.  På fredagen kom Camilla på besök, och det blev mycket skratt! xD Det blev prat om allt mellan himmel och jord, bus med Lova och även lite "Eva & Adam"-dataspel!

På lördagen blev det kalas, men mycket fika, väääldigt gott! Det blev lite dataspel då också xD
Sen var det dags att åka hem igen på söndagen.. :( helgen gick lite väl för fort tycker jag..  men på måndagen så skulle min grupp fixa med redovisningen som är på fredag :S
Så jag behövde ju vara med på det!

Roliga ord som kom fram i bilen på vägen upp till Skövde och ner till Malmö:
Skojsvar - ett ironisk svar
Sambos - då man är sambo
För hundon - en blandning mellan "för hundan" och "för sjutton"



Kommentarer
Postat av: Louise

För hundon! xD

2011-03-13 @ 15:00:30
URL: http://thestrongestamongyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0