Kursavslutning & "konsert"

Eftersom det skulle va tenta på tisdan så bestämde jag och en tjej från klassen att träffas o plugga tillsammans, vilket vi också gjorde! ;) Det var tur det!

Sen på tisdagen var det dags för tentan. Det var den nog konstigaste tentan som jag har varit på!! Först var det den enskilda skriftliga delen. Alla fick dra två frågor som man skulle svara på, under en timme. Sen när vi lämnade in det så skulle läraren rätta det medan vi i grupper fick andra frågor som vi skulle svara och diskutera på tillsammans och sedan lämna in ett protokoll, och då fick vi sitta i något grupprum någonstans på malmö högskola.. (jag är glad över att de jag umgås med kom i samma grupp som mig) Sen när det var klart, fick vi tillbaka det skriftliga, och jag måste säga att jag är väldigt nöjd: G- och G+/VG- är inte dåligt, jag förväntade mig att det skulle gå jätte dåligt när jag kom till skolan.. sen skulle vi tillbaka i grupper för att diskutera våra sva på frågorna (ingen hade då samma frågor i varje grupp)
Och sen gick läraren igenom de frågorna som vi tillsammans med gruppen hade svarat på.. sen var det utvärdering, och sen hem! ja.. jag tror att jag klarade hela tentan... och nu är kursen slut.. känns konstigt ;)

Igår var mamma och jag i Trelleborg på Valen för att se Eric Saade. Jag visste att det skulle bli mycket folk, men ingen aning om att det skulle va såååå mycket.. och det blev väldigt varmt.. Kände att jag kunde svimma av vilken sekund som helst. Men det var en trevlig kvinna som sa att jag kunde stå framför henne, för där fanns lite mer plats och då kunde jag se honom också. Tack du!!! Det hjälpte verkligen!!!

Det var ju inte länge han spelade, bara 3 låtar: still loving it, it´s gonna rain och popular (slow version) men det var ändå roligt att se o höra honom live! Och jag fick en liten autograf ;)









Kommentarer
Postat av: Louise

Godkänt på tentan och ett saademöte, inte helt hemsk vecka du haft ;)

2011-03-31 @ 19:50:16
URL: http://thestrongestamongyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0