Lördag<3

Då var det helg igen då! Undra vad som ska hända denna helg.. tja, ingenting speciellt.. det blir plugg, å plugg och åter plugg.. På tisdag är det tentadags och jag vill ju gärna ha godkänt! Fick veta av en i klassens kompis som gått denna kurs innan, att tentan var jätte svårt.. jätte kul att höra.. men men, jag läser på. Tack och lov så är det bara en bok som jag behöver hålla kolla på.. "Religionernas historia"! Det är ju helt sjuk föresten! På tisdag så har jag mitt sista i den här kursen! Sen är det slut.. ja om jag inte klara tentan förstås, då har jag ju någonting till...

Det är ju egentligen väldigt intressant, även om det är mycket att läsa.. och man vet ju inte vad det blir för frågor på tentan.. blir det "faktafrågor" eller mer "tänkasjälvfrågor"... ingen aning..  jaja, nu får jag sätta mig ute och fortsätta att läsa..

Åh just ja! Glöm inte Earth hour ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer att gå superbra! Och att tentan tidigare har varit svår betyder inte att den blir det i år! Man kan ha tur ibland!



Mitt tips för framtida tentor: Kolla med andra som läst kursen för samma examinator hur tentan såg ut. Det brukar ofta vara samma typ av frågor. Då kan man få reda på om det är fakta eller tänka själv som gäller.

2011-03-28 @ 15:06:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0