Måste göra..

Det enda vi har idag är ett möte med vår lärare där vi ska diskutera manus, inspelningsplan och så vidare.. Jag känner bara att jag hade kunnat göra så mycket nu på morgonen istället för bara sitta i soffan och kolla på Desperate housewives.. jag borde skriva på mina filmanalyser, jag borde göra klart mitt cv.. jag borde mejla min kurator... men ändå så är det som om allt bara försvinner i mitt huvud.. Och jag måste snart åka till skolan.. Tack och lov så är det fint väder, vilket muntrar upp mig lite.. och snart är det fredag.. längtar faktiskt.. ärligt talat så hoppas jag att vi inte ska göra något med gruppen på fredag.. känns som om det kommer bli en lååång dag imorgon, med först en 3 h föreläsning och sen planering, och till sist casting på eftermiddagen.. så det hade ju varit skönt om vi inte gjort så mycket på fredag. men jag har en känsla att det inte blir så.. jaja, det ordnar sig med allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0