Sportlovet, är nu slut =,(


Nu är sportlovet slut... =( det gick alldeles för fort.. Jag var faktiskt hemma några dagar innan vi stack till Skövde.. Camilla gick ju iskolan, så vi kunde inte träffa henne så mycket. men vi på fredagen träffades vi på stad för att ta en fika.. sen på lördagen hade vi en filmdag, och kollade på "Stardust".
Annars har jag inte gjort så mycket på lovet... Jag har pluggat.. försökt läsa "Fever Pitch", som ska vara klar på torsdag, och skrivit en inlämning i svenska B om bl.a romantiken..
Sedan har jag lekt med min lilla kusin Lova, som är snart 2 år.. Det var jätte roligt! Hon är så himla sööt!!! Det är väldigt roligt att hon säger Amanda.. det låter såå sött! Och hon pratar ganska mycket nu. hehe..
Ja, det är väl det jag har gjort på lovet!
Nästa år så är det mitt sista sportlov!!! =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0