Louises student!

Nu har du tagit studenten, gumman! =')
och tänka att vi har känt varandra i 14 år.
14 års vänskap!!!
Vi har även gått på samma dagis och gått i samma skola.
Hur ska jag klara mig utan dig, min lilla ängel!
Älskar dig så himla mycket!
<3


Tack för den fina kommentaren.
Och nej, du har rätt.
Jag är inte ensam, har ju dig!
Det är så himla mycket, så ibland hänger jag inte ihop!
Men det är så skönt att veta att du finns där för mig!
Och du ska veta att jag finns där för dig,
om det någon gång skulle vara något, så ring!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Älskar dej vännen <3

Tack för att du finns (K)



Behöver jag säga mer? :)

2009-06-06 @ 19:36:01
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Louise

Även om vi nu inte går i samma skola längre så vet du ju vad jag bor, o ja vet vart du bor.

Bättre än inget (K)

2009-06-06 @ 19:36:54
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0