måndag & tisdag

En vecka närmare sommarlovet...
Både i går och idag har vi varit på malmö högskola för att lyssna på treornas projektarbete.. Vissa redovisningar var roligare än andras.. Men det var ändå ganska spännande.. man började själv tänka på vad man skulle arbeta med.. har inte kommit på något jätte bra... men det kommer så småningom..
Det jobbiga är att jag kämpar verkligen för att inte visa hur jag egentligen känner iskolan, jag vill inte visa mig ledsen.. men jag tror inte att det fungerar... Det är så himla mycket nu.. skolan och andra saker..
Jag kämpar på.. vad ska man annars göra?... jag vill ju ha bra betyg.. speciellt nu när det är historia.. min älsklingsämne!
Men det känns som om allt bara går åt *******!
Visst är det som min lärare säger: "man får misslyckas", men det känns som om jag har misslyckas nu i flera veckor..


Kommentarer
Postat av: Anna

Skolan är pest i slutet på våren. Det bara är så. Håll arbetet uppe och ge inte upp så ordnar det sig. Ibland kan det dessutom vara bra att visa vad man känner. Det är alltid bättre att ha ångest tillsammans med någon än ensam. Tro mig, jag har provat båda!

2009-05-30 @ 11:24:13
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: louise

Älskling lilla, du e inte ensam

Du vet vart jag finns om du vill prata (L)

2009-06-01 @ 22:07:55
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0