Nervös!!! =S

Nu är jag verkligen jätte nervös! Jag gjorde nationellt prov i matte C i fredags, och om jag klarade det så slipper jag att fortsätta med matte C! Vill så gärna få godkänt på det!!! Men ändå så vet jag att jag inte fick det, vilket egentligen inte gör något, eftersom vi får fortsätta fram till då vi klarat det!
Men jag hatar matte och vill bara få det överstökat!
Nog om matten!!!!

Idag hade vi historia prov om Kalla kriget. VIlket jag vet att jag får G på, annars vore det konstigt. men det är ju inte det betyget jag vill ha i historia!!!! Men jag kämpade verkligen med VG-MVG delen så vi får väl se vad som händer.

Sedan hade vi steg 7, det första som man faktiskt såg framemot. Vår grupp spelade jeopardy. Det var jätte roligt att se de andra gruppernas "redovisning". Egentligen så var steg 7 bara en slags avslutning, för nu är vi klara med historia, samhälle och svenska B. noch nu har vi bara naturämnena kvar :O hjääälp!

Nu är det bara 200 dagar kvar till studenten!

Kommentarer
Postat av: Anna

det gick säkert jättebra! Och vad är det med alla naturare som inte gillar naturämnen?! Matte är roligare när det är utmanande (ta det från en som vet), men man måste bara bestämma sig för att gilla det!

2009-11-18 @ 12:42:28
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Louise

Kämpa på!! Du kan!!



<3

2009-11-18 @ 13:43:40
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Camilla

det gick säkert bra! jag håller tummarna <3

2009-11-22 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0