tisdag

Dags att lämna in religionstentan..Inte för att jag blev jätte nöjd med den, men jag har iallafall gjort den. Satt uppe till i går kväll (natt) och skickade in den 01.15.. så klart mådde jag inte så bra i morse och beslutade mig för att stanna hemma... missade matte provet, vilket egentligen inte gör något eftersom jag kanske inte ska göra det iallafall.. vill bara säga att jag INTE skolkade.. jag stannade inte hemma för att skriva på religionen, eller för att räkna matte!  ville bara klargöra det :) Men jag kom till skolan på eftermiddagen för att kunna lämna in hemtentan och för att vara med på samhällslektionen, eller det var inte direkt någon lektion. vi hade ett rollspel om konflikter och fred. och det kändes fel att missa det...
KÄnns som om en förkylning är på väg och jag är säker på att jag hade feber innan idag...

Imorgon är det skolfoto dags...

Kommentarer
Postat av: Camilla

vet hur det känns.. jag mådde illa igår så jag va jättenära att åka hem typ hela dagen :P idag börjar första lektionen 10.50, men jag gick till tandläkaren kl 9, och nu sitter jag hemma och STRUNTAR i att gå till svenskalektionen! :P jag mår som sagt inte bra, och det enda som jag skulle göra på svenskan skulle vara att läsa i en bok, och det kan jag lika gärna göra här hemma! min andra och sista lektion börjar klockan 12.45, så jag åker nog till skolan då.. :P har grupparbete då nämligen.. får inte lämna gruppen... :P



Det löser sig, som tanten sa som sket i badkaret ;)



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-07 @ 10:20:58
URL: http://millaerikssons.blogg.se/
Postat av: Louise

<3

2009-10-07 @ 10:31:41
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0