Vad ska man göra...

Namn: Amanda
Smeknamn: Mandiz, Amandiz, Manda, Manna
Piercingar: nix
Tatueringar: nix
Längd: mellan 1,60 - 1.65 
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: mellanblond
Är du kär i någon: hehe, kanske
Tänker du på självmord: Nej
Dricker du: absolut.. INTE!
Röker du: Neeeeeeej!
Vilket shampoo använder du: använder olika
Vilken parfym använder du: är inte så förtjust i parfym. får bara ont i ögonen..
Vad är du rädd för: sprutor, tandläkarbesök, att någon i min närhet blir skadade, dör eller lämnar mig.
Gillar du att tvätta: nej, det kan jag väl inte säga.


Din första
Operation:
när jag var liten "opererade" jag min tårkanal, eller nåt sånt.
Första piercingen: har ingen
Första priset:  ingen aning
Första sporten du började med: barngymnastik, eller nåt sånt.
Första husdjuret: Guldfisk
Första semestern: Skövde!
Första konserten: Markoolio, i folkets park 2004.


Just nu
Äter du:
Pepparkaka
Dricker du: Vatten
Ska du :
Lyssnar du på: Sara, som borstar tändera X) 
Väntar du på: på att gå och lägga mig
Tittar du på: datorn och "Vänner"
Har på du på dig: Min jordglobströja, jeans, strumpor...

Din framtid
Barn:
Ja!
Giftemål: Jag hoppas det.
Karriär: Ja! Historia!!!


Har du någonsin
Tappat bort glasögon/linser: Nix
Brutit ett ben: Nepp
Rymt hemifrån: när jag var liten så sa jag att jag skulle göra det, men jag gjorde det aldrig.
Röntgats: nja.. eller jo, i munnen, hos tandläkaren.
Gråtit när någon dött: Ja...


Tror du på
Gud:
vill tro
Mirakel: Mirakel händer varje dag. Små mirakel.
Aliens: hmm.. är vi verkligen ensamma i hela universum? Det borde finnas något mer..
Magi: Vilken sort magi? Det finns olika typer.
Himlen: vill tro
Tomten: har trott.
Änglar: Ja, självklart!


Senaste
Film du hyrde:
aj då.. det kommer jag inte ihåg.
Film du köpte: Morgan Pålsson
Låten du lyssnade på: Phoebes julsång till sina vänner (säsong 4)
Låten du laddade ner: ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0